دوستان به جای 09357795285 شماره جدید 09217354724 رو بگیرید

دوستان به جای 09357795285 شماره جدید 09217354724 رو بگیرید

مقاله دانشجویی

طراحی سایت


مقاله دانشجویی
 
تحقیق پروزه ومفالات دانشجویی
Yahoo Status by RoozGozar.com

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

36-کتاب دینامیک تحلیلی نوشته مارک آردم

دانلود

37-کتاب مقاومت مصالح پیشرفته ویرایش ششم نوشتهBoresi

دانلود

38-جزوه ارتعاشات غیر خطی

دانلود

39-کتاب ارتعاشات مکانیکی رائو ویرایش دوم

دانلود

40-حل المسائل ارتعاشات مکانیکی رائو ویرایش سوم

دانلود


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

41-کتاب مکانیک تحلیلی با مقدمه ای بر سیستم های دینامیکی

دانلود

42-کتاب دینامیک سیستم های تحلیلی

دانلود

43-کتاب پایداری سیستم های دینامیکی

دانلود

44-کتاب موج و ارتعاش در سیستم های مکانیکی پیوسته

دانلود

45-کتاب دینامیک لاگرانژی و همیلتونی

دانلود


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

46-کتاب مقاومت پیشرفته و الاستیسیته کاربردی اوگورال

دانلود

47-کتاب دینامیک غیرخطی سیستم های نانو

دانلود

48-جزوه دینامیک غیر خطی

دانلود

49-کتاب دینامیک پیشرفته نوشته پروفسور رضا نکاحی جزار استاد دانشگاه ملبورن استرالی

دانلود

50-جزوه ای کامل در مورد تحلیل تانسورها

دانلود


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

51-کتاب دینامیک تحلیلی ذرات و اجسام صلب

دانلود

52-کتاب مکانیک محیط پیوسته لای ویرایش چهارم

دانلود


53-کتاب مکانیک پیوسته غیر خطی برای تحلیل المان محدود نوشته ریچارد وود ویرایش دوم

دانلود

54-کتاب مقاومت مصالح پیشرفته

دانلود

55-کتاب ارتعاشات ورقها و پوسته ها نوشته ورنر سودل

دانلود


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

60-کتاب مقدمه ای بر حساب تغییرات نوشته برنارد داکوروگنا

دانلود

61-کتاب دینامیک پیشرفته هریسون

دانلود

-کتاب کانتینیوم ردی

دانلود

65-کتاب دینامیک کلاسیک گرین وود

دانلود

-کتاب تئوری پلاستیسیته Jagabanduhu Chakrabarty

دانلود


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

تهیه وتنظیم اقای مهرداد ربیعی

اصول بستن پیچ ها یک جزوه اموزشی عالی برای علاقمندان ومهندسان مکانیک هست تا با تئوری ومبانی تئوریک اتصالات ونحوه اتصال به کمک پیچ ها بهتر وعمیقتر اشنا گردند.

این جزوه در شرکت اطلس کوپکو ایران تهیه شده است وشامل سرفصل های زیر میباشد:

- اصول بستن پیچها

- اتصال پیچی

- Mean shift و انحراف معیار

دانلود


پسورد : www.spowpowerplant.blogfa.com

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan

مقدمه: 
گشتاور تولیدی توسط موتور پس از انتقال توسط کلاچ به جعبه دنده می رسد. وظیفه جعبه دنده انتقال دور موتور با نسبتهای گوناگون و رساندن آن به خطوط انتقال و میل گاردان در خودروهای دیفرانسیل عقب یا مستقیماً به دیفرانسیل در خودروهای دیفرانسیل جلو است. 
سیستم جعبه دنده ای انتقال قدرت را می توان به دو گروه جعبه دنده ای دستی و جعبه دنده ای اتوماتیک تقسیم بندی کرد. سیستم انتقال قدرت دستی در حالت انتقال مستقیم بازدهی در حدود 98% ولی در دنده های با نسبت انتقال پایین تر بازده به حدود 90% می رسد. چون بیشترین زمان استفاده از اتومبیل، جعبه دنده در حالت انتقال مستقیم قدرت است، بنابراین با توجه به این مورد و هزینه اولیه به نسبت کمتر این سیستم جعبه دنده ای ، هنوز استفاده از آنها در اکثر اتومبیلها مورد توجه است. از سیستم انتقال اتوماتیک بیشتر در اتومبیلهای گرانقیمت تر و کلاسهای بالاتر استفاده می شود چرا که با توجه به عملکرد ساده تر آن برای راننده، هزینه ساخت آن نیز بیشتر است. علاوه بر دو نوع فوق، امروزه استفاده از نسل جدیدی از سیستم انتقال قدرت بنام سیستم انتقال قدرت پیوسته متغیر (CVT) نیز مورد توجه طراحان خودروها قرار گرفته است.
سیستم انتقال قدرت دستی
در دسته بندی کلی از لحاظ نحوه کارکرد، جعبه دنده های دستی به سه گروه کلی تقسیم می شوند: 
- Sliding mesh type Gearbox
- Constant mesh type Gearbox
- Synchromesh type Gearbox

Sliding Mesh Type Gearbox

این جعبه دنده ها از قدیمیترین و ساده ترین انواع جعبه دنده ها هستند که درگیری دنده ها در آنها توسط جابجا کردن دنده ها ایجاد می شود. این جعبه دنده ها در واقع شامل دو ردیف شفت می باشند : شفتی که از طرف کلاچ می آید و خود شامل دو قسمت است؛ یکی که کاملاً ثابت می باشد و در واقع محور ورودی است بنام محور اصلی ( primary shaft ) و شفت دیگری که در امتداد آن اما بصورت جداگانه و متحرک قرار دارد و بنام splined mainshaft خوانده می شود و عمل تعویض دنده نیز با جابجایی این شفت صورت می گیرد.


شفتی پایینی که بنام محور ثانویه ( lay shaft ) خوانده می شود و بسته به نوع جعبه دنده، تعدادی دنده بر روی آن قرار می گیرد. این شفت توسط درگیری بین دو دنده به طور دائم در ارتباط با محور اصلی است. (شکل1)
هنگامی که گشتاور از طریق درگیری یک جفت دنده از محور اصلی به محور ثانویه منتقل می شود، با توجه به نسبت تعداد دنده ها یک کاهش دور در آن ایجاد می شود. حاصلضرب این کاهش دور در کاهش دور ناشی از درگیری دو چرخ دنده نهایی، نسبت کاهش دور اصلی ناشی از یک دنده خاص را به ما می دهد.

جزوه اموزشی گیربکس Gearbox را ازلینک زیر دریافت نمایید:


لینک دانلود


پسورد : www.mechanicspa.mihanblog.com


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط aryan
.: Weblog Themes By Pichak :.


----------------- --------------------------

صفحه قبل 1 صفحه بعد

  • اس ام اس عاشقانه
  • گوگل رنک